
Jeśli posiadasz konto na portalu - zaloguj się, jeśli go nie posiadasz zarejestruj się.
Aparat cyfrowy Sony A7 II - ILCE7M2B
Druga odsłona A7 marki Sony. Sony A7 II body - ILCE7M2B wyróżnia się doskonałą 5-stopniową stabilizacją obrazu. Podobnie jak poprzednik wyposażono w pełnoklatkową matrycę Exmor CMOS o rozdzielczości wynoszącej 24 Mpix. Model Sony A7 II body - ILCE7M2B posiada mocowanie obiektywów Sony E, Fast Hybrid AF oraz procesor BIONZ X. Korpus aparatu wykonano ze stopu magnezowego dodatkowo wzmocnionego i uszczelnionego przeciw złym warunkom pogodowym.
Dzięki niej aparat Sony A7 II dysponuje szybszym równoległym przetwarzaniem sygnału, mniejszymi szumami wnoszonymi przez obwody analogowe, szerszym zakresem dynamicznym i bogatszymi przejściami tonalnymi.
W Sony Alfa A7 II zdecydowano się również wprowadzić możliwość filmowania w formacie XAVC S, który wcześniej pojawił się w modelu A7S
Kompensuje ona zatem nie tylko ruchy aparatu Sony A7 II w górę, w dół i na boki, ale także rotację oraz przechyły aparatu w kierunku pionowym i poziomym.
Utrzymanie ostrości na ruchomych obiektach jest teraz o wiele łatwiejsze. Dzięki ulepszeniom technologia Sony A7 II dostosowuje rozmiar analizowanej strefy do właściwości obiektu. Czujniki AF pokrywają rozległą strefę, co pozwala na wybór optymalnego pola.
Udoskonalony system wykrywania oczu Sony A7 II pozwala nadać priorytet nawet jednej źrenicy. Umożliwia dzięki temu ostre ujęcie twarzy osoby, która jest częściowo odwrócona od obiektywu, nawet przy małej głębi ostrości.
W trybie punktowego pomiaru AF z wyborem czujnika można dobrać wielkość pola ostrości do rozmiaru obiektu i uzyskać w ten sposób bezbłędne nastawienie ostrości. Dostępne są też ustawienia „Szeroki” i „Strefa”.
Tradycyjne wizjery optyczne zniekształcały wygląd nieostrych fragmentów - tak zwany efekt bokeh - z powodu zastosowania matówki. Elektroniczny wizjer Sony A7 II prezentuje obraz wprost z matrycy, pozwalając na dokładne sprawdzenie wyglądu przyszłego zdjęcia. Zmieniasz wartość przysłony? Obraz w wizjerze odzwierciedli zmianę głębi ostrości.
Znajdź właściwy sposób, by wyrazić swoją wizję: nagraj maksymalnie płynny film AVCHD w tempie 50 klatek na sekundę lub wybierz format 24p, by uzyskać klasyczny, kinowy format.
Aby użytkownicy aparatu Sony A7 II mogli w pełni wykorzystać jego niezrównany potencjał, Sony stworzyło nowe obiektywy z mocowaniem typu E, których optyka jest dostosowana do nowych, pełnoklatkowych matryc obrazu.
Najlepszy w swojej klasie, standardowy obiektyw zmiennoogniskowy o dużej przysłonie, który oferuje wysoką rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych.
Idealne narzędzie do zdjęć krajobrazu, architektury i astrofotografii cechujący się nadzwyczajną rozdzielczością Najlepsze wyniki można uzyskać dzięki obiektywowi Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN - Sony E typu zoom o dużej przysłonie. Kierowanie się tym stwierdzeniem zapewniło niezwykle wysoką rozdzielczość osiągniętą w 14-24mm F2.8 DG DN | Art, pierwszym zoomie linii Art dedykowanym do bezlusterkowców. To samo stwierdzenie leży u podstaw konstrukcji Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN - Sony E , drugiego zooma linii Art w ofercie SIGMA dla aparatów bezlusterkowych.
Obiektyw Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN - Sony E charakteryzuje się wysoką rozdzielczością od środka do brzegu kadru w całym zakresie ogniskowych, a jednocześnie konstruktorom udało się znacznie zredukować rozmiary i wagę tego szkła. Dodatkowo zgodność z najnowszymi korpusami i funkcjami bezlusterkowców i wsparcie w różnych sytuacjach zdjęciowych czyni ten obiektyw idealnym narzędziem pracy dla profesjonalistów, jak i zaawansowanych fotoamatorów.
Obiektyw Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN - Sony E to flagowy obiektyw nowej generacji zoomów Art w ofercie SIGMY i najlepszy standardowy obiektyw zmiennoogniskowy o dużej przysłonie.
*Informacja o nazwie produktu: oznaczenie „DG” jest przynależne obiektywom zaprojektowanym w celu zapewnienia najwyższej wydajności w aparatach z czujnikami pełnoklatkowymi, a oznaczenie „DN” dotyczy obiektywów zaprojektowanych i zoptymalizowanych dla aparatów bezlusterkowych z krótszą (niż w lustrzankach) odległością między matrycą aparatu a jego mocowaniem. Wydajność optyczna najlepsza w swojej klasie - obiektyw Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN - Sony E
Flagowa seria obiektywów zmiennoogniskowych F2.8 Art została opracowana przede wszystkim w celu uzyskania doskonałej wydajności optycznej. Obiektyw wykorzystuje zalety szkła o niskiej dyspersji, w tym sześciu warstw szkła „F” o najniższej dyspersji (FLD) i dwóch arkuszy specjalnego szkła o niskiej dyspersji (SLD), oraz w pełni korzysta z przewagi, jaką zapewnia konstrukcja optyczna zoptymalizowana pod kątem aparatów bezlusterkowych. Zastosowanie trzech soczewek asferycznych w Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN - Sony E tłumi aberracje, takie jak osiowa aberracja chromatyczna czy coma, które są trudne do skorygowania w procesie obróbki zdjęć. Jednocześnie, obok zastosowania powłok Super Multi-Layer Coating, zastosowano też powłoki Nano Porous Coating. Przednia soczewka jest tak zaprojektowana, by była mniej narażona na artefakty (np. odblaski) spowodowane silnym światłem padającym bezpośrednio na nią. Konstrukcja dedykowana pod kątem aparatów bezlusterkowych przyczyniła się do zmniejszenia rozmiaru i masy obiektywu. * Nowa, unikalna technologia powlekania soczewek zwana “NPC (Nano Porous Coating)” zawiera porowatą krzemionkę jako materiał powłokowy. Porowata warstwa krzemionki Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN - Sony E posiada nanometrowe otwory z powietrzem w środku. Otwory o tej wielkości umożliwiają znaczne zmniejszenie współczynnika załamania światła, co pozwala obniżyć współczynnik odbicia bardziej niż w konwencjonalnych powłokach antyrefleksyjnych. W rezultacie znacznie zmniejszono ilość odbitego światła powodującego rozbłyski i tzw. duszki, co pozwoliło z kolei na uzyskanie wysokiego kontrastu przy fotografowaniu pod światło.
Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN - Sony E oferuje zgodność z różnymi typami najnowszych pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych dostosowanych do mocowań L-mount i Sony E, aby zapewnić najlepszą wydajność w każdych warunkach fotograficznych. Dla przykłady, do przycisku AFL można przypisać różne funkcje z poziomu korpusu aparatu*, które poprawiają funkcjonalność podczas fotografowania. Zastosowanie silnika krokowego i najnowszego algorytmu w Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN - Sony E z powodzeniem zapewnia równowagę między szybkością AF a jego wyciszeniem. Umożliwia to bezstresowe ustawianie ostrości. Co więcej, ten obiektyw jest kompatybilny z funkcją detekcji oka stosowaną najczęściej w bezlusterkowcach, która jest w stanie precyzyjnie ustawić ostrość w fotografii portretowej.
*Zależnie od możliwości korpusu użytego aparatu.
Dzięki pyło - i wodoodpornej konstrukcji oraz zastosowaniu mechanizmu blokady zoomu, obiektyw dostosowuje się do różnych sytuacji zdjęciowych i zaspokaja szeroki zakres potrzeb w zakresie fotografii. Podobnie, jak w wielu konwencjonalnych obiektywach SIGMA, także i w tym obiektywie dostępny jest przełącznik AF/MF oraz wszystkie niezbędne i podstawowe funkcje.
Korpus obiektywu Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN - Sony E jest perfekcyjnie dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, a pierścień zmiany ogniskowej czy pierścień ustawień ręcznych są miłe, a jednocześnie pewne, w dotyku .
Minimalna odległość ogniskowania Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN - Sony E wynosi 18cm na szerokim końcu. Pozwala to zbliżyć się do obiektu, by wykonywać zdjęcia*. Maksymalne powiększenie to 1:2,9 przy ogniskowej 24mm i 1:4,5 przy ogniskowej 70mm, co zapewnia większy zakres ekspresji dzięki fotografii z bliska.
*Należy zachować szczególną ostrożność, by przednia soczewka nie uderzyła w fotografowany obiekt. Zdejmij osłonę przeciwsłoneczną z obiektywu przed fotografowaniem z minimalnej odległości na najszerszej ogniskowej.
Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN - Sony E łączy wysoką jakość wykonania z wytrzymałością. Jego powierzchnia jest poddawana specjalnej obróbce wzmacniającej, aby zapewnić wysoką jakość obiektywu, gwarantującą długotrwałe użytkowanie.
Osłona przeciwsłoneczna wyposażona jest w blokadę zapobiegającą spadaniu osłony.
Dopełnieniem jakości obrazu jest 11-sto listkowa, zaokrąglona przysłona dzięki której uzyskujemy przyjemną plastykę obrazu generującą gładką gradację i minimalizując powstawanie smug.
Wszystkie procesy produkcyjne w firmie Sigma – od form odlewniczych do poszczególnych części – powstają w całości w Japonii pod kontrolą zintegrowanego systemu produkcyjnego. Jesteśmy obecnie jednym z niewielu producentów, których produkty są wytwarzane wyłącznie w Japonii.